نظافت ساختمان در تهران 6 مورد آن

نظافت ساختمان در تهران

نظافت ساختمان در تهران محیط تمیز و  پاکیزه اطراف ما بخصوص منزل و ساختمان تاثیر چشم گیری در آرامش ذهنی و سلامت جسم افراد دارد. اهمیت نظافت به حدی است که در تمامی ادیان به آن اشاره شده است. متنها با توجه به شرایط جامعه امروزی اعتماد به افراد سخت شده است.

شرکت پاک گستر شایسته کار واقع در تهران با انتخاب و گزینش بهترین نیرو خدماتی با شرایط ویژه و سوابق کاری و تایید شده، عدم سو پیشینه و دارای معرف اسباب اعتمادو رضایت خاطر شما عزیزان برای دریافت خدمات نظافت ساختمان درتهران رافراهم کرده تابا اطمینان نظافت ساختمان یا اداری خود را به این شرکت بسپارید.

درباره خدمات نظافت ساختمان درتهران توسط شرکت پاک گستر شایسته کار می توان به موارد زیراشاره کرد

  1. نظافت راه پله
  2. نظافت آسانسور
  3. نظافت پارکینگ
  4. نظافت حیاط و رسیدگی به باغچه
  5. نظافت لابی
  6. برف روبی

نظافت راه پله

در این قسمت ازخدمات نظافت ساختمان در تهران، نیروی خدماتی موظف است تمامی قسمت های راه پله اعم ازنرده ها، دیوارها، دربهای، ورودی طبقات، درب ورودی ساختمان وکلید پیریزهای این قسمتها را نظافت کند

از آنجایی که امروزه راه پله آپارتمانها معمولا از جنس سنگ و سرامیک میباشند خدمات نظافت ساختمان در تهران در مورد آپارتمانها از بالا به پایین انجام میشود بنابراین ازبالاترین طبقه عملیات جاروکشی وطی کشی شروع میشود وتا پله اول ساختمان ودرب ورودی ساختمان ادامه پیدا میکنند اگر راه پله ها فرش شده باشند نظافت آن در چند مرحله انجام خواهد شد برای نظافت نرده ها نیروی خدماتی از دستمال نرم ومرطوب استفاده می کندو اگر نرده ها از جنس چوب باشندپس از دستمال کشیدن، حتما بادستمال خشک رطوبت آن توسط نیروی خدماتی شرکت پاک گستر شاسته کار گرفته خواهد شد.

نظافت-ساختمان-در-تهران-راه پله
نظافت-ساختمان-در-تهران-راه پله-min

نظافت آسانسور

نظافت اتاق آسانسور در خدمات نظافت ساختمان در تهران با دقت کامل و به بهترین نحو انجام می پذیرد.

اقلب آسانسورها دارای آینه میباشند و میبایست با شیشه شور و دستمال مناسب کاملا تمیز شود. دیواره ها وکف آسانسور نیز به شیوه تخصصی تمیز خواهند شد. در صورتی که برای کف آسانسور از قالیچه استفاده شده باشد، آن قالیچه نیز شسته خواهد شد.

نظافت-ساختمان-در-تهران-آسانسور
نظافت-ساختمان-در-تهران-آسانسور

نظافت پارکینگ

نظافت پارکینگ در خدمات نظافت ساختمان در تهران نیازمند همکاری اعضای ساختمان میباشد لزا اعضا ساختما باید وسایل نقلیه خودرا بیرون از پارکینگ قرار دهندتا نیروی خدماتی بتواند تمامی قسمتهای پارکینگ رابه نحو احسن نظافت کند.

نظافت-ساختمان-در-تهران-پارکینگ
نظافت-ساختمان-در-تهران-پارکینگ

نظافت حیات و رسیدگی به باغچه

خدمات نظافت ساختمان در تهران توسط شرکت پاک گستر شایسته کار شامل نظافت حیاط و رسیدگی به باغچه نیز میباشد. از آنجاکه نظافت حیاط وباغچه مخصوصا درپاییز اهمیت به سزایی دارد اگرشما خواستار نیروی متخصص برای رسیدگی به درختان و باغچه هستید حتما درزمان تماس باشرکت به ما اطلاع دهید.

نظافت-ساختمان-در-تهران-باغچه
نظافت-ساختمان-در-تهران-باغچه

نظافت لابی

خدمات نظافت ساختمان در تهران شامل نظافت لابی نیز میباشد. معمولا ساختمانهای تجاری یامجتمع های برزگ و برج ها دارای لابی هستند واز آنجا که این ساختمانها پرتردد میباشند و وردی ساختمان بیشتر به چشم می آید هفته یک یادوبار نیاز به نظافت دارند. شما میتوانید از نیروهای خدماتی زبده وآموزش دیده شرکت پاک گستر شایسته کار بهره ببرید.

برف روبی

برف روبی از دیگر خدمات نظافت ساختمان در تهران میباشد. در فصل زمستان برف روبی ساختمان برای حفظ و سلامت سقف ساختمان و برف روبی حیات برای ایمنی اعضای ساختمان حائز اهمیت میباشد. ازآنجاکه ممکن است ساکنین ساختمان توان یا وقت این کاررا نداشته باشند شما می توانید از نیروهای خدماتی کارآمزموده و کاربلد شرکت پاک گستر شایسته کار بهره ببرید.

شما می توانید با خیال آسوده سفارش خود را در شرکت پاک گستر شایسته کار ثبت کنید تا در اسرع وقت نیروی خدماتی مطمئن به محل شما اعزام گردد.

می توانید مقاله را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ بعدی
نظافت منزل در تهران شمال 2 بخش میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید