گچ کاری ساختمان در شمال تهران

گچ کاری ساختمان در شمال تهران

گچ در کشور ما از قدیم یکی از مصالح ساختمانی بوده است. امروزه نیز در صنعت ساختمان از گچ کاری استفاده میشود. آخرین مرحله ساختمان سازی، نازک کاری است و گچ کاری به منظور رفع ناهمواری های سطوح‌ با یک لایه نازک گچ، مهمترین بخش نازک کاری محسوب می شود.گچ کاری دیوار و سقف ها را برای رنگ کاری آماده می سازند.

شما عزیزان برای گچ کاری ساختمان در شمال تهران، شرق، غرب، جنوب، کرج و حومه با بالاترین کیفیت و ظرافت کار، بهترین و زیباترین صورت ممکن و منصفانه ترین قیمت، ازاستاد کاران حرفه‌ای شرکت شایسته کار بهره مند گردید. استادکاران ما پس از بازدید رایگان از منزل یا محل کار شما با توجه به عوامل موثر در قیمت گچکاری، قیمت دقیق و مدت زمان دقیق اجرای گچ کاری را به شما اعلام می نمایند.

پس از ثبت سفارش شما در سایت در اسرع وقت استاد کار حرفه ای و کاربلد با سابقه کاری درخشان به محل شما اعزام می گردد.

قیمت گچ کاری

از جمله عوامل موثر در قیمت گچ کاری ساختمان در شمال تهران و سایر نقاط می توان به عوامل زیر اشاره نمود:

  1.  حجم کار و متراژ سطوح مورد نظر برای گچ کاری بر حسب متر مربع
  2. نوع گچ کاری
  3.  طرح و نحوه اجرای گچ کاری طبق سلیقه کارفرما
  4. موقعیت پروژه
  5. ارتفاع پروژه
  6. زمان لازم برای اجرای گچ کاری سطوح مورد نظر

 ویژگی های گچ کاری استاندارد

گچ کاری ساختمان در شمال تهران و سایر نقاط نیاز به دقت و ظرافت زیادی دارد. بنابراین باید توسط متخصصین این امر انجام پذیرد تا استاندارد اجرا شود.
از ویژگیهای یک گچ کاری استاندارد می توان به عوامل زیر اشاره نمود:

  1. قابلیت رنگ پذیری که مهمترین ویژگی گچکاری استاندارد می باشد.
  2. داشتن ظاهر زیبا و با ظرافت با ایجاد سطوح صاف و هموار
  3. ضد حریق بودن
  4. عایق گرما و سرما بودن
  5. قابلیت ترکیب با پودرهای رنگی
  6. رنگ گچ پس از اتمام کار و خشک شدن باید کاملاً سفید باشد.
  7. بعد از اتمام کار و خشک شدن گچ، نباید پوک باشد یعنی با فشار دست دچار فرورفتگی نشود.
  8. سطح گچ کاری شده بر روی دیوار باید صاف و صیقلی باشد و سقف گچ کاری شده باید علاوه بر داشتن تراز و تقارن بدون موج باشد.

انواع خدمات گچ کاری ساختمان در شمال تهران

انواع خدمات ساختمان در شمال تهران ،شرق، غرب، جنوب، کرج وحومه توسط استاد کاران حرفه ای و کاربلد شرکت شایسته کار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. گچ کاری
  2. سفیدکاری
  3. گچبری روی سقف و دیوار
  4. گچبری دور لوستر ها
  5. گچکاری روی انواع رابیتس
  6. گچبری آرک آشپزخانه
  7. گچکاری ایجاد انواع نور مخفی به سلیقه کارفرما

چند نکته مهم در گچ کاری

  1. برای گچ کاری ساختمان در شمال تهران و سایر نقاط از گچ تازه تولید شده و کاملاً خشک استفاده نمایید. البته لازم به ذکر است با شیوه های صحیح انبارداری گچ راتا یک سال هم میتوان نگهداری نمود.
    دقت بفرمایید ملات گچ کهنه یا نمدار مرغوبیت و چسبندگی گچ تازه و خشک را ندارد، بنابراین بهتر است گچ کاران ساختمان در شمال تهران وسایر نقاط رابه استادکاران مطمئن و متخصص در این امر بسپارید.
  2. گچکاری در دمای زیر صفر انجام ندهید زیرا در این دما گچ یخ میزند و دیگر مرغوبیت و چسبندگی نخواهد داشت. بهترین دما برای گچ کاری دمای حدود ۲۰ تا ۴۵ درجه سانتیگراد یا حداقل بالای ۴ درجه سانتیگراد می باشد.
  3. اگر در شرایط دمای پایین قرار گرفتید، می توانید با عایق بندی دربها و پنجره ها و استفاده از وسایل گرمایشی، دمای محیط را به اندازه دلخواه برسانید تا گچ در آن دما آسیب نبیند اما اگر این
    روش ها بصورت غیر اصولی انجام شود باعث تولید دی اکسید کربن در محیط می گردد. رطوبت موجود در گچ با دی اکسید کربن ترکیب شده در نتیجه محیط شرجی می گردد. همین امر موجب دیر خشک شدن گچ های دیوار میشود.
  4. در زمستان و هوای سرد بهتر است از انواع گچ های پلیمری همچون گچ پاششی، سیوا دستی و ساتن دستی که قدرت چسبندگی بالاتری دارند استفاده نمایید.
  5. برای ایمنی در گچ کاری ستون های آهنی و بتنی از توری استفاده نمایید.
  6. هنگام گچ کاری ساختمان در شمال تهران و سایر نقاط تمام لوله ها و اتصالاتی که ممکن است باعث ریزش گچ شوند را قبل از گچ کاری ببندید.
  7. برای گچ کاری محل اتصال دو سطح از دو جنس مختلف از توری مرغی استفاده نمایید چرا که ممکن است بر اثر انبساط و انقباض آن ها در گچ شکاف ایجاد گردد.
  8. قبل از گچ کاری ساختمان در شمال تهران و سایر نقاط ستونهای فلزی درب ها و فریم پنجره ها و هر آنچه از جنس آهن است باید از ضد زنگ استفاده نمایید.

فرق گچ کاری و گچ بری

گچ کاری مهمترین بخش نازک کاری به منظور رفع نم و آماده سازی دیوارها و سقف ها برای رنگ کاری میباشد، در حالیکه گچ بری تنها جنبه زیباسازی دارد و بر اساس سلیقه و بودجه کارفرما می باشد.

ضخامت گچ کاری

گچ کاری ساختمان در شمال تهران و سایر نقاط در دو مرحله اجرا می گردد:

  • مرحله ۱- اولین مرحله گچ کاری، زیرکاری میباشد که ضخامت اجرای آن حدود یک و نیم سانتی متر میباشد
  • مرحله ۲- دومین مرحله گچ کاری، سفید کاری میباشد که ضخامت اجرای آن حدود نیم سانتیمتر میباشد.

گچکاری مدرن

سرعت اجرای بالا وبیشتر نسبت به گچ های معمولی و عایق بودن در برابر صدا از ویژگی های گچکاری مدرن محسوب می شود. این روش در گچ کاری ساختمان در شمال تهران و سایر نقاط با استفاده از دستگاه گچ پاش و گچ پاششی صورت می پذیرد. در کشورهای پیشرو در صنعت گچ کاری از جمله کشورهای اروپایی آمریکایی ترکیه و ارمنستان سالهاست گچ کاری مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید با خیال آسوده سفارش خود را در شرکت پاک گستر شایسته کار ثبت کنید تا در اسرع وقت نیروی خدماتی مطمئن به محل شما اعزام گردد.

می توانید مقاله را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
نقاشی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید